Ook dit jaar is er opnieuw een spette... Contact Login
30 JUN 2024

Lions 4X4 event nieuwe stijl!

Op zondag 30 juni 2024 gaat ons jaarlijks 4x4 event opnieuw door.

Dit jaar gaan we voor onze 2de Editie 4x4 ROADBOOK  parcours langs Vlaamse wegen. Wij focussen op veiligheid-plezier-4x4 experience-ontdekking-vriendschap-…en zoveel meer. Een route doorheen ons Vlaamse land met respect voor natuur & omgeving.

Om een interessante rit te kunnen realiseren hebben wij afspraken met een aantal gemeenten, landbouwers (openbare & privé wegen) om een éénmalige passage te verkrijgen. We vragen natuurlijk om deze regels te respecteren, zowel privé als openbaar. Waarvoor nu al dank.

We starten dit jaar te Brugge bij Land Rover Spegelaere. Vanaf 8 uur kan er gestart worden. Na een heerlijk ontbijt brengen wij U langs het Brugse landschap richting Torhout tot in de bekende kleiputten te Egem waar er ook een passage is. Daar zal U kunnen genieten van een heerlijke barbecue en een drankje op een unieke locatie. Na de maaltijd kan U het 2de gedeelte van de Roadbook ontvangen en gaan we verder met een goed gevuld onverhard namiddag programma dicht bij de deur, met een paar zéér mooie unieke privé-passages, privé landwegen waar we uniek éénmalig mogen doorrijden, een privé crossparcour die we mogen gebruiken, een ijsjesstop, dit allemaal door onze prachtige natuur. Bij terugkomst in de kleiputten kan U nog nagenieten van deze mooie dag met extraatje, gezellige babbel en héérlijke muziek die zal worden gedraaid door DJ Matizz.

Het is de bedoeling dat ook een SUV wagen voor dagelijks gebruik, naast de meer professionele 4x4 wagens, dit parcours kan afleggen. Voor zij die de technische parcours niet wensen te doen, kan u deze laten liggen en het parcours toch verder volgen. Ook mensen met een buggy’s of gelijkaardig zijn welkom. Wel enkel allemaal wagens die voorzien zijn van nummerplaat/verzekering.

Inschrijving kost : 175,00 € per wagen incl. 2 personen, per extra persoon in de wagen : + 50,00 €

Inschrijven kan via onze webshop (of via blauwe knop "inschrijven" rechst boven) waar u ook meteen de betaling kan uitvoeren. Inschrijven kan tot 10 juni.Ter plaatse kan niet worden ingeschreven.

Inschrijving geeft recht op deelname aan het 4x4 evenement, inbegrepen goodiebag, ontbijt, barbecue, ijsje,3 drankbonnen & 2 roadbooks per wagen, 1 bij vertrek ’s morgens, 1 bij vertrek ‘s middags.

De deelname documenten zullen klaarliggen op zondag 30 juni vanaf 8 uur op het secretariaat.

Ook dit jaar is er opnieuw een spetterend fundraising weekend eind Juni

bekijk alle activiteiten

Mivalti

Lions Tielt steunt sinds jaar en dag MIVALTI in Tielt.

Van bij het ontstaan van MIVALTI heeft Lions Tielt zich hiervoor geëngageerd, met bijdragen afkomstig van clubactiviteiten. Er worden bepaalde aankopen of activiteiten gefinancierd bvb. aankoop minibusjes, inrichting van een ergotherapie en vooral uitbreiding van gebouwen. In 2006 en de volgende jaren heeft de club zich geëngageerd in de medefinanciering van de uitbreiding van Mivalti.  In 2012 heeft de club zich opnieuw geëngageerd voor de steun bij de nieuwe bouwwerken. Nadien steunde Lions Club Tielt ook de aanschaf van verschillende busjes, dagelijks transportmiddel voor de bewoners.

Website Mivalti
Mivalti

Lions Internationaal

Lions club Tielt is een onderdeel van de Lions Clubs International (LCI), ’s werelds grootste serviceclub en een van de grootste NGO’s ter wereld, met een netwerk van bijna 1,5 miljoen leden in 46.000 clubs in 210 landen.

Lions Clubs International is actief op een breed scala aan sociale terreinen.

Lions club internationaal
Lions Internationaal